En klunk kallt kaffe

2011-04-06 @ 15:52:55
Vilken syn! Både jag och Olle sitter med varsitt block och ritar. Hade någon sagt det till mig för ett år sen så hade jag nog skrattat! Nu blir jag däremot tvungen att lägga ifrån mig pennorna ett tag och fixa mitt CV och personliga brev. Sen ska jag kika runt och se om det inte finns något jobb jag kan söka så att jag kan komma med någonting nästa gång jag ska till jobbcoachen.

Grubblar även över hur fan jag ska lyckas få fram pengar till metaltown på två månader.. Jag bara måste se Avenged Sevenfold live! Måste säga att det är min största önskan just nu. Det är så typiskt att dom tänker komma till sverige och spela precis när jag har noll i inkomst..


Kommentarer
Postat av: Eimi

SV: Ja! Snacka om arg jag blev! xD

2011-04-06 @ 16:42:12
URL: http://eimsne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0