Flera timmars sex kan ge oönskade konsekvenser dagen efter.....

2011-04-11 @ 22:08:52
Jag har träningsvärk överallt. I rumpan, i låren, i bröstmusklerna, i axlarna och i armarna. Inte lite heller! Det gör verkligen fruktansvärt ont varje gång jag gör en liten rörelse. Ska jag upp ur soffan och fixa något så slutar rörelsen med ett ett skrik eller ett stön (om jag försöker vara tyst, men misslyckas) så jag kan inte påstå att jag har rört på mig mycket idag. Det var skönt att småmassera axlarna medan jag tog en riktigt varm dusch kan jag lova.

Nu blir det lite WoW innan jag lägger mig. Imorgon är det dags för jobbcoach. Inte tvättade vi i söndags heller, så nu måste vi boka en ny tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0