Godmorgon söndag. Yr i bollen och noll sömn i natt! (Olle har inte heller sovit)

2011-04-10 @ 08:14:02
Nu sitter jag och hinkar kaffe och spelar WoW med Olle. Han är tio levlar efter mig, så jag boostar honom igenom en massa questar nu. Damn vilket nördsnack det blev nu, men jag är väl för yr för att prata om något vettigare! Skallen är proppad med en massa attacker osv ;)

Senare dag, tror det är klockan ett, så ska vi tvätta. Får se om vi får oss någon sömn innan söndagnatt! Bjuder på en gammal bild också när jag ändå är lite knasig.

Detta är mitt och mina tjejers "band" The Jancs. Vi spelade en egenskriven låt på grötfesten som iggesundskolan anordnar för 7-9:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0