Men vad fan... Varför har jag en rosa bakgrundsfärg för? Jag avskyr ju den färgen!

2011-04-20 @ 12:14:26
Varför i helvete hade jag såhär jävla svårt att somna inatt för?! Hade ju världens jobbigaste städdag igår och kände mig helt slut redan vid tiotiden! Sista gången jag kollade på klockan så var den halv fyra på morgonen och då har vi lagt oss direkt efter filmen som tog slut mellan elva och tolv. Klockan sex imorse klev Olle upp och då vaknade jag av att han förde en massa oväsen. Inte fan kunde jag somna efter det heller. Två timmars sömn?! Tack så mycket, "myror-i-kroppen-känslan". Undra varför jag har så svårt att sova hela tiden..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Oj vad glad jag blev av din kommentar! :).



Skriva kan vara det bästa som finns,

det dryga när man skriver på en blogg där alla kan se är att de flesta missuppfattar ens tankar osv,

och sedan säger fel saker om en.

But what to do, som sagt!



Känner igen dina sömnproblem förresten!

Har haft problem med sömnen sen jag var tretton år, och det är nu på senare tid jag kan somna nästan vart som helst, hur som helst!



Jag tror en del beror på att jag slutat med medicien, och mår mycket bättre.

Testa att kanske gå ut och gå, eller nånting sånt.

Det brukar göra så att man somnar ganska bra!

Göra av med överskottsenergi! :)

2011-04-20 @ 14:05:50
URL: http://lisyia.blogspot.com
Postat av: Jennifer

SV: Ja, men det är ju trots allt lilla Hudik.

Det händer alldeles för lite här, därför det skvallras och hittas på en massa rykten.



Ja, men har man svårt att somna är det lika bra att försöka när man känner sig trött vid 10-tiden t.ex, för om man väntar kan det gå över också, haha!

Damn sleep!



Ja, dra med dig Olle, det är alltid lättare att gå om man är två stycken. Annars brukar man mest bara virra omkring på samma ställe, hahahaha!

2011-04-20 @ 15:31:06
URL: http://lisyia.blogspot.com
Postat av: Mamma Wendela

Ja jag säger ju de, Citodon är svaret på deras problem.. Helvete!

2011-04-20 @ 18:22:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0