Over My Shoulder

2011-04-05 @ 12:14:37
Nu sitter jag här med en kaffekopp i handen, musik på hög volym och sjunger för glatta livet! Man måste passa på de stunder man är ensam här hemma. Klockan tre ska jag till jobbcoachen och någon gång efter det ska jag och karln min hem till päronen och skriva ut lite papper. Min käre storebror kommer hem från jobbet i stockholm idag, så jag hoppas på att få hälsa på honom också medan jag ändå är i Iggesund!

Jag kunde inte sova så bra inatt heller. Jag begriper inte hur det är meningen att man ska göra! Tankarna flyger iväg på tre röda och jag har ingenting att säga till om. Nu när jag sitter här, sjungandes och glad, så kan jag absolut inte förstå att alla dessa mörka tankar får plats någonstans där inne. Lyckades reda ut ett och annat mellan mig och Olle åtminstone. Även om det gör ont så är jag glad att jag äntligen kan lägga det där bakom mig. Man kan alltid hoppas att det inte fortsätter att gnaga någonstans i skallen.


Jimmy, kära storebror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0