Promenad genom staden

2011-04-04 @ 23:07:52
Jag och Olle bestämde oss helt random för att promenera ner till centrum strax efter mitt blogginlägg tidigare idag. Det börjar kännas lite väl varmt att gå med vinterjacka och halsduk nu! Fast det blåste i och för sig ganska kallt, så jag är nog glad att jag klädde mig ändå.

När vi ändå var på stan så passade jag på att hämta ut mina p-piller. (Det var fan på tiden!) Gud vad skönt det var att jag bara behövde betala hundra kronor för en årsförbrukning istället för tvåhundrafemtio som jag trodde dom skulle kosta efter man fyllt tjugo.

Nu ikväll lyckades jag även bli färdig med bloggdesignen. Det känns skönt med en så enkelt kodad blogg, måste jag säga! Enkel men stilren och utan äckliga, skarpa färger.

Måste tvinga honom att ställa upp på bild alltså.. Har inga nya, bra bilder.


Min Olle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0