Såg en FB-grupp om 13 saker som tjejer aldrig skulle säga. Måste bara kommentera den lite!

2011-04-23 @ 13:41:45
1. Kan inte vårt förhållande bli mer fysiskt? Jag är trött på att bara ha sex 2 ggr om dagen...
Stämmer inte alls. Har redan klagat på att jag vill ha mer sex. Jag är tydligen mer sugen än pojkvännen min.

2. Älskling jag såg att du hade lämnat toalettringen uppe, vad gulligt av dig.
Okey. Nä sådär skulle man väl aldrig säga. Om man nu inte är riktigt sarkastisk då. Brukar dock inte klaga på att toalettringen är uppe.

3. Jag skiter om det är "Alla hjärtans dag", ikväll är det LAN som gäller!
YES! Det skulle jag lätt kunna säga! Har aldrig brytt mig om detta påhitt med alla stjärtars dag.

4. Älsking förlåt för att jag glömde vår bröllopsdag igår, kan jag trösta med sex?
Ja, jag skulle be om ursäkt. Men nej, jag skulle inte fråga om lov före jag tröstar med sex.

5. Måste vi städa kan vi inte låta det vara så här, mysigare då.
Både jag och Olle kan leva grisigt länge innan vi gör något åt saken.

6. Den här diamanten är alldeles för stor!
Usch. Skulle aldrig vilja gå runt med nått på mig som är värt för mycket.

7. Älskling jag ska på middag hos mina päron ikväll och du behöver verkligen inte komma!
Nää. Behöver gör han väl inte. Men nog vore det trevligare!

8. Älskling kan vi inte åka till Madrid och se Real Madrid spela fotboll?
.... Okey denna stämmer för mig. Ogillar att bara kolla på sport ^^

9. Får den här klänningen mig att se smal ut?
Brukar ju vara motsatsen man säger, men jag brukar inte ställa såna frågor.

10. Herre gud måste du vara som en tjej när vi handlar kläder, tar ju hundra år!
Jag tycker faktiskt inte om att shoppa. Så detta skulle lätt kunna komma från min käft.

11. Älskling jag har mens denna vecka men nummer 2 är öppen om du skulle vara sugen!
Haha! Så sant. Sen har vi ju mun och tunga också, vi tjejer ^^ (dock inte efter analt)

12. Vadå komedi ikväll... Jag har hyrt hela Die Hard serien, yippie kay yay mother fucker!
Well. Jag skulle aldrig säga "yippie kay yay mother fucker". Men jag ser hellre skräck/action före komedi.

13. Jag struntar i om det är rea! 1500:- för en klänning av Armani är helt enkelt för mycket!
ETTUSENFEMHUNDRA?! För en JÄVLA klänning?! Bara för att det är en MÄRKESVARA?! Sug kuk Armani.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0