Nystartad blogg

2011-04-03 @ 15:35:20
Jag bestämde mig precis för att starta en ny blogg. Jag har redan haft en blogg men kände att jag ville börja om den här gången. Denna bloggen finns endast för min egen skull. Här tänker jag lagra alla mina fina minnen, men även skriva av mig under dåliga tider.

Ett av mina största intressen är fotografering och just därför kommer jag att dela med mig av många bilder. Jag har alltid varit väldigt djurintresserad och har just nu ett par stycken härliga råttgrabbar här hemma.

Till hösten kommer jag att börja plugga men just nu gör jag inte mycket, så just därför kan det vara skönt att ha en blogg att underhålla sig med.

Nått annat jag kan berätta är väl att jag heter Nathalie och bor i hudiksvall med min pojkvän. Ettan kan kännas liten ibland, men jag har inget emot att bo uppi min kära karl ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0