Blev aldrig något junsele, tråkigt nog

2011-08-15 @ 11:33:44
Känns riktigt trist att min farmor ville ha lugn och ro där uppe. Inte för att jag tror att vi skulle föra så mycket oväsen..? Konstigt det där. Just därför jag bestämt mig för att kalla henne för min Senila Farmor.

Just nu både regnar och blåser det här i lilla Hudiksvall. Bra på ett sätt, för då kan man nörda utan att känna någon skuld över att man sitter inomhus!

Ser fram emot en ev festlighet för att fira att min storebror precis fyllt 25år. Tänker spara mina sista slantar till det! Har däremot inte någon aning om var, när och hur detta nu ska ske. Det är inte ens säkert att det blir någon fest.

Börjar även känna mig smått pirrig inför min kurs på forsa folkhögskola som startar nu den 22:a. Oj vad spännande det ska bli att träffa lite nya människor! Antar att det underlättar nu när folk är i min egen ålder och äldre. Kände mig så sjukt gammal och ärrad bland alla 16-åringar på Nytorp, förra hösten.

Får nog ta och avsluta den här koppen med kaffe nu och ställa mig och diska. Annars lär det aldrig bli gjort!

Åh just det ja. Jag är nyklippt! Här är före- och efterbild.
Daaamn vad slitet det var! Lät bli att klippa mig på över ett år ;) Fick de värsta, slitna topparna avklippna av mamma någon vecka före frisören dock.


*Intressesmurf*

Tar en muppbild också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0