Det här åt jag i dag...?

2011-08-22 @ 22:46:25
Först och främst.. Jag tycker att denna uppgiften är sjukt tråkig och vill helst av allt hoppa över skiten!

Sen åt jag och Olle fiskpinnar och hemmagjord potatismos idag. Det var skitgott! Blev hur mätt som helst ;) Men nä. Jag tycker att  dagens utmaning är skit. Ser redan nu att det är några till jag helst av allt skulle vilja ändra på.. Hmm undra om jag ska göra det?
Javisst!

Listan inkl ändringar

Dag 01
Om mig

Dag 02
Min första kärlek

Dag 03
Mina föräldrar

Dag 04
Det här åt jag i dag - Tre goda egenskaper som beskriver mig väl
Så pass meningslös att jag fick för mig att redigera hela listan!

Dag 05
Vad är kärlek?

Dag 06
Min dag -  Underhållning på mina villkor
Detta skriver man ju om hela tiden ändå!

Dag 07
Min bästa vän

Dag 08
Ett ögonblick

Dag 09
Min tro

Dag 10
Det här hade jag på mig i dag - Tre dåliga egenskaper som stämmer in på mig
Suuuck... Nej.

Dag 11
Mina syskon

Dag 12
I min handväska

Dag 13
Den här veckan - Detta intresserar mig
Behöver jag förklara varför?

Dag 14
Vad hade jag på mig i dag? - Något jag skäms över att tycka om
Tråkigaste jag vet är "dagens klädsel"-inlägg.

Dag 15
Mina drömmar

Dag 16
Min första kyss

Dag 17
Ett favoritminne

Dag 18
Min favoritfödelsedag - En resa värd att minnas
Det känns så himla ointressant med födelsedagar.

Dag 19
Detta ångrar jag

Dag 20
Den här månaden - Något jag önskar
Suck..

Dag 21
Ett annat ögonblick

Dag 22
Det här upprör mig

Dag 23
Det här får mig att må bättre

Dag 24
Det här får mig att gråta

Dag 25
En första

Dag 26
Mina rädslor

Dag 27
Min favoritplats

Dag 28
Det här saknar jag

Dag 29
Mina ambitioner

Dag 30
Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0