Dag 6 - Underhållning på mina villkor

2011-08-26 @ 21:26:58
Underhållning på mina villkor
En liten lista på saker som underhåller mig och ev några ord om varje.


Umgänge
Att umgås med roliga människor har väl alltid varit en av de bästa och mest underhållande tidsfördriv i världen? Är riktigt glad att jag fått börja på forsa folkhögskolan och fått känna flera stycken riktigt härliga människor! Ser fram emot att få lära känna er närmre också.

Djur
Eftersom det mesta med djur underhåller mig så tänkte jag att det kan vara värt att ta upp. Under åren har jag varit omringad av många, många djur! Bland annat hästar (ridning & skötsel), hundar, hamstrar, chinchillor osv. Det enda som inte är så underhållande med djur är burstädning och liknande ;) Inte så konstigt kanske.

Datorer
Framför datorn kan man göra mycket! Spela, surfa, skriva, läsa, lyssna på musik, kolla på film och mycket mera! Detta är nog vad jag underhåller mig mest med. Folk som kommer och säger att man är nörd och sitter för mycket vid datorn, kan väl klaga lika mycket på folk som sitter framför tv:n, tycker jag! Det är bra nog samma sak. Man sitter och underhåller sig framför det man själv gillar, ellerhur?

Skog/natur och fiske
Jag har alltid känt någon sorts inre frid så fort jag går ut i naturen och skogen. Fiske har legat mig varmt om hjärtat i hela mitt liv! Däremot har det inte blivit så himla mycket fisketurer på senare tid. Får se till att det blir mer av det!

Promenader
Långa och intensiva promenader har jag alltid tyckt om. Det är dock mycket trevligare med sällskap än utan, så utan sällskap kommer jag inte långt. Då blir det mer ett skyndsamt småspringande för att slippa vara ute själv!

Bra serier eller film
Läsa och skriva
Fotografera
Rita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0