Junsele imorgon?

2011-08-11 @ 01:38:59
Har precis fått veta att jag har möjlighet att åka till junsele imorgon och stanna där tills på lördag. Vill verkligen jättegärna åka tillbaks till min favoritplats på jorden! Även om det finns en privat grej jag borde ta tag i nu i helgen som jag inte hann göra idag.

Det kommer fler dagar! Nog hinner jag till Junsele och tillbaka utan att det händer nått tok. Längtar dit! Vill även dela med mig av min favoritplats till min kära vän Eimi, som jag hoppas både kan och vill hänga med mig upp dit. Vill verkligen att du ska få uppleva tryggheten och lugnet som finns i våran stuga. Sen får vi hoppas att vädret är okey medan vi är där. Annars blir det en massa innesittande, vilket jag har nog av!

Åh vad jag längtar efter den dagen då jag kan dela med mig av Junsele till min käre Olle. Jag vill att du ska se min favoritplats på jorden! Jag hoppas att du kommer att trivas där lika bra som jag gör det! Käraste Junsele <3

Kommentarer
Postat av: Isa

ÅH, exakt sådär känner jag också, att jag vill visa min favoritplats för min pojke. :D

2011-08-11 @ 14:56:27
URL: http://isaslife.blogg.se/
Postat av: Eimi

Synd att det inte blev av! :( Hade sett framemot att se och uppleva platsen du tycker så gott om! ;) Hoppas det kommer fler tillfällen! :)

2011-08-11 @ 19:53:32
URL: http://eimsne.blogspot.com/
Postat av: Isa

Re: Det är lite det som är poängen, kängorna är som charmigast när dem börjat bli lite lortiga och slitna ;) Hur konstigt det än låter!



Spoilern: Sorry! Men du borde absolut se den ändå, jag bölade som fan. Helt klart värd att se.

2011-08-15 @ 11:33:56
URL: http://isaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0