Kaffe och en ballerina kladdkaka - vanilj!

2011-08-18 @ 08:12:19
Jag har ingen aning om varför jag kliver upp den här tiden (6:45). Kan det vara för att vända tillbaka dygnet innan studierna börjar? Fyra dagar kvar nu, så det är inte alls långt kvar nu. Ser fram emot det!
Idag ska jag ner på AF eftersom Roger äntligen bestämde sig för att ringa mig igår. Fick veta att jag kan komma och hämta de där jäkla papprena idag så det är det enda jag har, som måste göras.

Jag har nästan ingenting att göra när jag kliver upp såhär tidigt. Förutom att nörda lite, dricka kaffe eller något annat nördigt. Tänker nog fråga Olle om inte han kan visa vart slingan ligger så att jag kan gå ut och promenera lite åtminstone.

Shit! Nu minns jag lite av min dröm! Drömde att jag hade gått ner sjukt mycket i vikt och att det hängde ett överskott av hud som en jäkla flik vid magen.. :( Hemska tanke..

Senare idag ska jag och Olle till Iggesund eftersom min storebror fyllt 25 år. Det ska firas med smörgåstårta och tydligen så kommer det även att finnas marängtårta. Gud vad gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0