Dag 5 - Vad är kärlek?

2011-08-24 @ 22:44:14
Vad är Kärlek?

Kärlek för mig, är när jag blir alldeles varm av att bara tänka på honom. Jag känner att man kan göra vad som helst, bara det gör honom lycklig. Helt plötsligt så lever jag för någon annan och vill göra allt för att underlätta för den personen. Att få tillfredställa personen jag är kär i och älskar, är bland det bästa som finns!

Uppmärksamheten jag får från den jag älskar är den bästa som existerar. Jag kan ligga nära min kärlek i flera timmar utan att bli rastlös. Jag älskar att överraska honom eller att visa för honom hur mycket han betyder för mig. Jag tycker även om att låta honom ge sig ut på äventyr och visa att han inte alls behöver känna att han måste vara med mig hela tiden, även om det vore helt underbart om man kunde göra så!

Att bara få känna min älskades hand mot min hud är en oerhört härlig känsla. Njutningen är fulländad och jag kan aldrig bli trött på den. Den beröringen jag får från honom värdesätter jag hur högt som helst!

Kärlek för mig innebär att jag aldrig någonsin skulle kunna göra någonting som sårar honom. Jag kan inte ens tänka tanken eller känna frestelse längre. För mig existerar inte längre någon annan man. Jag kan endast se nya vänner i andra män.

Men för att kärleken ska fortsätta vara helig för mig så krävs det även tillit. Och när min kärlek gör ett misstag som rubbar den, så kommer vi att bli tvungen kämpa hårt för att jag ska kunna känna likadant igen. Helt plötsligt kan jag komma med krav som inte skulle existera annars. Är inte min kärlek beredd att göra detta för mig, så vet jag inte om han någonsin kan vinna min tillit igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0