Roooogeeer! Svara i telefonen!

2011-08-17 @ 13:42:13
Har försökt få tag på Roger M, min handläggare på AF, sedan tio imorse. Läste beslutet ang. mitt studiemedel tidigare idag och för att jag ska kunna ta del av det högre bidraget som finns just nu så måste tydligen CSN ha ett intyg från AF, som visar att jag är med i jobb- och utvecklingsgarantin för ungdomar. Annars kommer jag bli tvungen att ta ett lån, vilket jag inte vill!

Dock så lyckades jag inte få tag på Roger under tiden då telefonen var på. Nu måste jag vänta tills kl 16:05 eftersom han antagligen har en massa inbokade möten.. Skickade ett e-mail i alla fall och bad honom ringa upp om han får tid över. Hoppas på det nu då! Annars får jag väl försöka igen efter fyra.

Jag önskar verkligen att jag vetat detta tidigare! Trodde att CSN hade all information dom behöver om mig redan, men icke!

Och vad sjutton ska jag göra nu då. Diska frågetecken? -.-

Och visst ja, en sak till. Nädu stumpan! Du har inte lärt dig ett jävla skit så som du håller på! Men eftersom du aldrig verkar förstå hur du konstigt betér dig eller när du gör såna uppenbara fel gång på gång, så kanske du borde kolla upp så du inte har någon sorts psykisk störning? Men visst. Du kan säkert fotsätta behandla alla dina vänner som skit och skrämma bort alla som råkar lära känna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0