Tårtkalas + Brakfest

2011-08-20 @ 17:28:54
I tordags så åkte jag och Olle till iggesund för att fira min storebror. Väl där så fick jag ställa mig och hjälpa mamma med smörgåstårtan. Medan vi grejade med den så hörde vi att vi fick främmande.

Helt plötsligt var hela huset fullt med släktingar och lite vänner. Det var hur trevligt som helst att träffa allesammans! Och smörgåstårtan var förstås svingod som vanligt.

Igår var huset verkligen fullproppat med folk som ville festa och fira Jimmy. Träffade jättemycket folk och hade verkligen jätteroligt! Blev inte så himla full heller, vilket känns jäkligt skönt!
Den enda irriterande detaljen jag kan komma på är min lilla tå. Jag råkade nämligen sparka rätt in i ett sånt där dörrstopp som finns i Olles lägenhet. JÄVLAR vad ont jag har haft sedan dess. Är rejält uppsvullen har har riktigt svårt att gå nu. Kände inte så mycket av det när jag var alkoholpåverkad, men när jag nyktrade till senare på natten så kände jag hur foten dunkade och var alldeles kokhet.

När jag vaknade imorse så kändes den bättre, men det gör fortfarande rejält ont när jag testar vifta på tårna. Haha! Nu ser jag ju att tån är alldeles blå! Och uppsvullen! Den ser ut som en liten missfärgad korv, lol!

Just nu känner jag mig sjukt seg. På måndag förmiddag har jag tänkt försöka köpa några nya klädesplagg så jag har något vettigt att ta på mig när det är upprop kl 14:00. Hoppas att Eimi följer med mig då!

Kommentarer
Postat av: Isa

Missfärgad korv, hahaha :D Aj aj!

2011-08-20 @ 17:56:39
URL: http://isaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0