Trött som sjutton. Fullmåne inatt, tydligen?

2011-08-16 @ 13:23:40
Det var inte bara jag som sov dåligt heller, fick jag höra idag när jag var på gruppcoachen. Hade avslut idag och lämnade in sista försäkringskassapappret innan studierna börjar. Börjar kännas lite pirrigt nu!

Tänkte vara lite lat och ta bussen upp till håsta när vi fått sluta, eftersom jag ändå promenerat ner. Men det dåliga vädret hade lagt sig så jag passade på att promenera upp ändå. Men gud vad varmt det var! Svettades som en gris på grund av alla uppförsbackar..
Vågade mig även på att gå med uppsatt hår. Det har inte hänt många gånger under mitt liv! Känns lättare när man har lugg kvar och slipper känna sig så himla "synlig". Ser inte helt fel ut att sätta upp med den här frillan heller.

Jaha. Det var tänkt att jag skulle diska nu när jag är hemma igen. Då skulle Olle bli glad! Men nu sitter jag här och är hur seg i huvudet som helst, nyduschad och ganska lat.. Haha! Typiskt. Kanske lyckas ta mig i kragen före tre ändå, i och för sig.


Nu sitter den här lillprutten och myser på min axel :'D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har man lugg så ser det aldrig fel ut med uppsatt hår :)

2011-08-17 @ 13:31:29
URL: http://lisyia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0