Avslutning, lov och ridning.

2011-12-17 @ 16:52:00
Det var tänkt att jag skulle åka och rida idag egentligen, men eftersom det var tävling på Östanbräck idag så kunde vi inte vara i ridhuset där. Fick även veta att vissa av hästarna saknar sulor, dock blandar jag ihop vilka hon syftar på. Ska nog dit imorgon istället i alla fall och det visar sig väl om jag får sällskap eller ej.

Ikväll verkar det bli förfest med Lotta, Terese, Fredrik och några andra i alla fall. Kommer säkert att bli roligt! Blir en lugn och nykter kväll för min del eftersom jag ska orka kliva upp i tid imorgon bitti. Tur som sjutton att jag har festkläder här hemma i Olles lägenhet, för jag hade verkligen inte orkat åka fram och tillbaks till iggesund bara för att kunna gå på krogen..

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta.. Borde laga något så det finns mat till Olle sen också. Är inte så hungrig än så jag sitter och nördar lite här först. Kommer säkert bli tvungen att stressa som sjutton senare bara därför! Jag lär mig aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0