Det började rätt så hyfsat igår.

2011-12-10 @ 14:42:43
Fick inte i mig så mycket jag borde igår, men jag har i alla fall trampat en stund på crosstrainern! Målet var att jag skulle stå kvar så länge jag orkade och så ska jag klara av samma tid imorgon. 45 minuter orkade jag och då höll jag en jämn takt hela tiden. Spaghettiben punkt se! Sen till veckan ska jag försöka göra rekord dessutom.

Det planerades för utgång idag och eftersom jag just börjat ta tag i vikten så tänkte jag gå nykter. Men nu verkar det som att det inte blir någonting eftersom förfesten sket sig. Funderar på att ta med mig en polare till lägenheten och ev bli lite mer taggad, men annars blir det nog bara en hemmakväll hos Olle så att vi får prata lite. Får se hur länge han orkar vara uppe med tanke på jobb och den korta nattsömnen!

Börjar bli dags att äta någonting nu. Har väntat på tok för länge med det nu..


Min kille! :'D Quentin. Ska ev boka snutten nedan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0