Nu jävlar, ska det ske!

2011-12-09 @ 23:17:26
Nu när jag försöker ta tag i mitt liv så tänker jag låta vikten få halka med lite. Jag är egentligen rätt så nöjd med mig själv precis som jag är men vill gå ner ändå av hälsoskäl, för att bli piggare, gladare och mer motiverad som människa! Vill ta till alla sätt jag kan för att få känna att jag har livsglädje och mår bra.
Jag vill visa för mig själv att jag kan vara hälsosam och disciplinerad. Sedan var det längesen jag hade bra kondition osv, det vill jag också ändra på!

För ungefär ett år sedan vägde jag 78kg. Det är den högsta siffran jag sett på vågen och det skrämde mig. Gick med i viktklubb och lyckades ta mig ner till 72 kg på 1,5 månad. Dock så råkade jag bli på smällen(!) mitt i allt och gick därmed upp till ca 75kg. Efter det har jag inte orkat försöka göra något åt saken, men har i alla fall legat kvar på 70-74kg ändå.

Just nu väger jag 73,6kg och är 161cm lång. Nu har jag gått med i viktklubb ännu en gång och ska äntligen ta tag i dessa extrakilona, en gång för alla! Det svåra är dock inte att gå ner i vikt, utan att hålla den... Får se hur bra det går!

Kommentarer
Postat av: Eimi

SV: Perfekt! Islänningen till mig och haflingern till dig! ;)

2011-12-09 @ 23:49:16
URL: http://panicattack.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Härligt! Du får alltid höra av dig till mig om du tänkte gå ut och gå t.ex. Vill gärna ha sällskap!

2011-12-10 @ 16:27:42
URL: http://lisyia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0