Oj vilka dagar det här har varit!

2011-12-07 @ 19:21:31
Det har inte hänt så mycket sedan jag skrev sist. Inte ytligt sett i alla fall. Men inombords har jag utvecklats något enormt! Åt rätt håll också, den här gången. Alla bitar börjar att falla på plats och allt detta är tack vare forsa folkhögskola och allt jag har fått uppleva på denna skolan!

Jag har även fått vara med om en riktigt underbar föreläsning de tre senaste skoldagarna. Craig Nakken var här och berättade om att vara medberoende/beroende och att ta sig ur den onda cirkeln. Han berättade hur vi som människor bör bära oss åt för att bryta onda mönster och tankesätt. Fy sjutton vad intressant det var! Är sjukt glad att jag har fått uppleva detta!

Bör även tillägga att jag är sjukt förvirrad över precis allting just nu. Kanske kommer ett tankeinlägg senare om jag måste skriva av mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0