Är tvungen att släppa ut lite känslor.. Bloggen - min enda vän?

2011-07-30 @ 17:32:44
Jag börjar seriöst känna att jag inte vet vad jag ska göra. Jag har ingen att umgås med! Det känns helt jävla värdelöst. Känner mig ensammare än någonsin och kan inte göra någonting åt det. Jag känner att den lilla livsglädjen jag har tynar bort till att inte finnas mer. Orkar inte ha det såhär mera. Har ingen att prata med.. Känner mig bara så sjukt jävla nere. Känner mig som ingenting. Känns som om jag inte har något att leva för. Jag har ju för fan inte ens någon riktig plats att bo på! Jag kanske borde flytta ifrån Hudiksvall precis som alla andra vänner valde att göra. Det är enda utvägen om jag inte ska behöva skita i allt och försvinna för gott. Finns ju ingen kvar här..

Kommentarer
Postat av: Eimi

Jag finns här! :)

2011-08-08 @ 16:00:57
URL: http://eimsne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0