Känner mig uppåt och inspirerad!

2011-11-24 @ 17:00:56
Jag är sjukt glad att jag fick uppleva gårdagen. Det var nämligen en temadag på forsa folkhögskola, som handlade om beroende. Och vilken föreställning det var! Jag skrattade. Jag grät. Jag skrattade igen. Lärorikt, rörande, sorgligt, roligt, intressant och vackert. Oj vad glad jag är över att jag fick uppleva detta. Episkt.
Efter skolan drog jag och Lotta en sväng på stan och shoppade lite nödvändiga prylar inför fest&utgång på lördag. Där mötte vi Helén (Förvånad jag blir. Eller inte.) som också var ute efter att spendera "lite" pengar.

Efter skolan idag missade jag bussen som gick vidare mot iggesund och kunde inte göra mycket annat än att vänta en timme på nästa. Så jag bara satt. Satt på busstationen i ungefär tio minuter och funderade på vad jag skulle kunna göra på stan medan jag väntade. Oturligt nog hade jag redan varit på stan och handlat det jag behöver (som sagt), så jag bara satt. Sedan slog det mig. En tur runt lillfjärden! Så fick det bli. Men när jag nästan tagit mig varvet runt så insåg jag hur utmattad min kropp verkligen är. Fick påminna mig själv om att inte anstränga mig så mycket mer förrän jag är frisk, men fan vad skönt det var!

Just nu funderar jag på att försöka få någon sorts ordning på rummet här. Men det är så jäkla rörigt och jag har ingenstans att göra av mina grejer! Får se om jag orkar.. Är verkligen helt slut! Måste även försöka komma ihåg att jag ska köpa mat till råttorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0