Lite bilder från Erik Norbecks halloweenfest.

2011-11-08 @ 01:07:55
Nu är första skoldagen efter lovet avklarad. Är hur trött som helst men har ändå sjukt svårt att slita mig ifrån datorn! Inte för att jag är förvånad, men.. Den här helgen var jag, Lotta och Caroline på halloweenfest, hos Erik Norbeck. Det var hur kul som helst och jag har kommit fram till att jag älskar att vara utklädd! Det är första gången någonsin som jag verkligen går in för att klä ut mig. Jag lade ner tid på att klä ut mig och beställde även smink och prylar från nätet. Dock så kände jag mig tvungen att rensa kundvagnen lite när jag såg att prislappen låg på över 1500 kronor. Bantade ner priset till sexhundra i alla fall! (Vilket visade sig vara rätt dumt med tanke på hur kvalitén var på själva "zombiefärgen" jag köpte)


Erik S
(Mörkrets härskare) och Erik N. (Fågel? Haha. Skämt åsido, men jag minns fan inte vad han är...)



Erik S, Emelie (Snögubbe) och fyra tjejer jag inte kan namnet på.. (Djävul, vampyr och döingar?)


Lotta (Rockare)


Lotta och Caroline (Geek)


Caroline och Lotta.


Döingar av nått slag.


Jag skulle låtsas försöka bita Erik sa vi.


Och ja. Det är meningen att jag ska se skabbig och rutten ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0