Ska provrida på torsdag eller fredag!

2011-11-08 @ 13:20:06
Har glömt att skriva ned detta så jag tänkte göra det nu. Jag la nämligen upp en blocketannons i helgen, där jag letar efter en medryttarhäst. Har fått flera lockande svar, men det som låter allra bäst just nu är förstås två hästar som behöver motion hos en Annika bara någon kilometer från forsa folkhögskola! Vi bestämde oss för att jag ska höra av mig när jag vet om jag kan komma på torsdag eller fredag och på henne lät det som om hon gärna vill ha hjälp snarast eftersom hon ska resa bort. Jag är rätt så nervös eftersom det var rätt så längesen jag red, men jag är trots det otroligt exalterad! Äntligen ska jag få hoppa upp på hästryggen och känna den glädjen igen. Kan knappt vänta!

Något annat som är riktigt roligt är att Lotta verkar veta vem Annika är eftersom hon ridit där och lärt sig sjukt mycket mer än många år på ridskola, så det låter verkligen jättebra! Nu hoppas jag på en riktig uppfräschning av ridkunskaperna och så småningom vill jag prova rida inför instruktör och lära mig ännu mer.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: AHA! Vilken tur! Men det vore roligt och se vad Hannah skulle skriva för tok i sin blogg :D

2011-11-08 @ 15:00:35
URL: http://lisyia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0