Vad hände egentligen i helgen?

2011-11-22 @ 21:48:30
Den här helgen spenderade jag i lägenheten på håsta med Olle. Klev upp sju både lördagen och söndagen, då Olle drog till jobbet. Hur länge orkade jag hålla mig uppe då? En kort tid efter att jag klivit upp funderade jag på om det började bli dags att lägga sig.. Varför? Jo för att jag fick för mig att det började bli sent på natten. SÅ trött var jag. SÅ feberyr var jag. Satan i gatan vad jag har yrat! Ska nog inte ens gå in på drömmarna. Orkade inte göra någonting. Låg bara och kollade på serier och filmer. Vet att jag sov större delen av helgen i alla fall.


Bild från junsele. Tagen efter ett dopp i ångermanälven. Oj vad jag längtar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0