Hungrig men dålig matlust.

2011-10-04 @ 12:24:23
Vet inte ens vad det är till lunch, men nu sitter jag i datorsalen på skolan. Ångrar nästan att jag inte sprang till matsalen och kollade efter någon god frukt! Men det blir svårt att hinna nu.

Om tio minuter har jag engelskalektion enda fram till klockan 15:00 , men jag funderar på att be att få dra hem och jobba. Inte för att jag tror hon godkänner det med tanke på min frånvaro, men ändå. Är så sjukt hungrig, trött och slut bara.. Så jag hade gärna åkt på affärn och köpt kaffe + något annat gott istället för att sitta och vara hungrig i 2,5 timme.

Ser vad det är till lunch nu.. Någon sorts korv i ugn. Jag hade nog inte ätit skiten ändå. Undra om kiosken är öppen?! Nu är det fan bara fem minuter kvar. Har lyckats slösa bort hela lunchrasten på matte + lite nörderi, istället för att gå och äta alltså.. Bravo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0