Riktigt förkyld och nyfärgat hår.

2011-10-12 @ 20:00:48
Har varit riktigt sjuk sedan i torsdags men börjar nu känna att jag är på bättringsvägen. Första dagarna låg jag mest och sov, yrade och tog det lugnt. Har haft feber till och från, men nu börjar jag känna mig mycket bättre. Snorar väl fortfarande och hostade hela natten till idag, men imorgon ska jag släpa mig till skolan hur trött jag än är!

Igår åkte jag hem till Iggesund och umgicks lite med Isabelle och Hannah. Sedan berättade jag för Isabelle hur jag ville att mitt hår skulle vara och hade tagit med mig hårfärg. Både blekning och mörkbrun färg. Resultatet skulle då alltså bli; mörkbrunt underhår och ljusa slingor i min mörkblonda naturliga hårfärg. När jag precis sköljt ur håret såg det förjävligt ut! Håret såg ut att vara orange osv, men när jag fönat håret så upptäckte vi att resultatet var ganska bra ändå.

"Typ finaste blonda färgen!!"


När jag kom hem senare så testade jag att platta och spraya håret. Hade velat tupera det litegrann också för att få lite volym, men jag äger ingen kam för tillfället! Efter det såg det alltså ännu bättre ut. Så pass att jag skrattade rakt ut och undrade vad den där frisyren hade på mitt huvud att göra!

Lite besviken blir jag däremot när jag inte lyckas få en realistisk bild på mitt hår. Det ser mycket bättre ut i spegeln... ><'

Kommentarer
Postat av: Eimi

Skitsnyggt! 8D

Btw, har inte Hannah flyttat till Sthlm än?! Hon skulle väl göra det i slutet av sommar'n? :o

2011-10-13 @ 21:22:31
URL: http://eimsne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0