Verkar som om vi har fått en lägenhet!

2011-10-03 @ 10:29:21
Fy fan vad skönt! Jag och Olle har ev fått tag på en tvåa här på håsta nu. Det är bara kontraktskrivning kvar och inflytt redan nästa månad! Riktigt spännande det här och det känns sjukt bra att jag äntligen kommer få ha ett riktigt hem, där jag själv bor och så att få betala min del av hyran. Underbart!

Är nästan utvilad efter den här helgen dessutom, för en gångs skull. I fredags var det fest hos Niklas med Fredrik, Terese, Sania, Olle, Martin, Niklas och några till. Vi drog ner till krogen: Olle var kalasfull, öppnade en insmugglad öl på bockarna och blev utkastad. Då bestämde jag mig för att dra hem med honom istället för att han skulle vingla hem ensam. Det var ganska tungt att stötta honom när han vinglade runt som en dåre..
Fy sjutton vad glad jag blev för alla komplimanger jag fick den här kvällen! Förutom karlar så var det till och med flera tjejer som kom fram och berättade att dom tyckte jag såg bra ut! Det är fan otroligt vad det värmer.
Det var fest igen i lördags, men jag var bara med på förfesten och sket dessutom i att dricka någonting. Vet hur trasig jag blir när jag dricker, så en tvådagars är inte direkt passande när jag har skola att komma upp till. Det var trevligt, även om jag blev lite uttråkad av alla fyllon som spelade tv-spel.

Sen en sista grej innan jag springer iväg och fixar mig inför skolan. Min mobil är äntligen tillbaka, så den ska jag nog hämta ut så snart jag kan! Undra om jag har fått en ny eller om dom har reparerat den gamla..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0