Fest och marknadshelg

2011-09-13 @ 16:58:28
I fredags försökte jag få ihop ett litet gäng att hänga med på marknaden, det var tänkt att jag, Lotta, Helen, Hannah och Eimi skulle knalla runt litegrann. Eimi skulle dock gå med sina föräldrar. Sen kom vi även på att Emelie kunde hänga med.

Jag, Hannah och Emelie gick ner på marknaden för att vänta på forsaflickorna (Lotta & Helén), som tog ganska lång tid på sig. Eftersom varken Hannah eller Emelie vågade/ville åka Batman med mig, så letade jag rätt på Isabelle och Lina istället. Den var riktigt jävla rolig! Det var längesen jag skrattade så mycket. Småflickorna drog vidare och så fortsatte vår väntan. När Lotta och Helén äntligen kommer så har de andra två redan tröttnat och dragit hem, så jag och Lotta åkte Batman en gång ensamma. Minst lika roligt som första gången! Därefter åkte vi också Extreme en gång och då var även Isabelle och Lina med igen.

Strax därpå fick vi något ryck och bestämde oss helt spontant för att dra till Fredrik, förfest + utgång. Jag delade med mig av min alkohol till forsaflickorna och vi hade det riktigt trevligt vad jag vill minnas!

I lördags var jag hur seg som helst. Bakis, trött och ingen lust att göra någonting. Det blev en snabbis på marknaden med Olle och efter en stund fick vi sällskap av Joel och två av hans vänner. Vid tiotiden på kvällen drog Olle till jobbet och jag hade två alternativ till underhållning framför mig. Fest hos Norbeck & Emelie, med bland annat Hannah, eller ännu en fest hos Fredrik och en massa folk.

Seg som jag var så sket jag i både och. Ville inte välja och dessutom hade jag inte mycket alkohol kvar. Blev jag själv och en himla massa nördande istället.

På söndagen drog jag än en gång till marknaden. Denna gången var det bara Hannah och jag. Jag köpte lite grejer, bland annat två drakar till min samling!

Annars har det inte hänt mycket den här helgen. Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ta tag i. Jag har ingen energi, men borde plugga. Om jag inte orkar plugga så finns det ändå lite mer att göra. Nämligen diska! Eller städa råttburen! Helst av allt borde jag göra allt det där. Men med vilken energi då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0