Lista #2

2011-09-01 @ 07:07:52
45 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!


1. Det första du tvättar i duschen? - Kroppen, uppifrån och ned.


2. Gillar du kaffe? - Jag går på kaffe!


3. Hur mår du just NU? - Trött med en gnutta ångest över tanken på att jag inte får sova mer idag.


4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en "crush" på? - Uhm. E, men jag skulle inte kalla det för endast en liten "crush".


5. Berätta om din senaste dröm! - Jag minns den inte.


6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? - Kanske.. Men jag vill inte ta risken.


7. Vad vill du ha just nu? - Lite mer sömn är nog det enda.


8. Har du räknat till 1000 någon gång? - Nej.


9. Biter du i din glass eller slickar du  på den? - Slickar. Jag kan inte bita i glass.


10. Använder du smileys? - Ja


11. Har du träffat någon kändis? - Några få


12. Gillar du keso? - Nej.


13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - Det har jag ingen aning om.


14. Hur många länder har du besökt? - Har aldrig varit utomlands. Eller jo i norge ^^


15. Är dina föräldrar stränga? - När det behövs


16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - JA! fan vad kul :> Det ska jag göra någon gång.. Bungyjump också!


17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? - Nej


18. Brukar du hyra film? - Det var då länge sen.


19. Var kommer du vara på lördag? - Bra fråga.


20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? - Hörde om det på nyheterna och liknande. Det var fan tragiskt :/


22. Vad åt du till lunch? - Har inte varit än.


23. Har du lockigt hår? - Njae.. Snarare ett skumt självfall!


24. När grät du senast? - Igår kväll.


25. har du gått in i en vägg någon gång? - Ja det har jag nog xD


26. Favoritårstid? - Sommaren såklart.


27. Vem höll du senast i handen? - Olle


28. Sover du med TVn på? - Nej


29. Tycker du att du är gammal? - Nej


30. Är du mörkrädd? - Inte direkt


31. Gillar du ditt liv just nu? - Jovisst! Det är bättre än på länge.


32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - Ja


33. Har du bra syn? - Jag ser. Men inte så detaljerat när det blir för stort avstånd.. xD


34. Var är dina föräldrar just nu? - Ingen aning?


35. Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor och t-shirt :D Måste byta snart..


36. Vad var det senaste du köpte? - Skolprylar


37. Hatar du mer än 3 personer? - Nä


38. Använder du sushipinnar? - Nej


40. Äger du ett vapen? - Nä


41. Gillar du ditt hår? -  Sådär.


42. Gillar du dig själv? - Ja det gör jag väl. Jag vet att jag alltid gör mitt bästa för att vara en bra människa, så det kan jag nog säga att jag gör.


43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - mamma


44. Hur ofta använder du MSN? - Inte så ofta


45. Vem prata du med senast på MSN? - Ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0