Nu var det ett litet tag sedan sist.

2011-09-21 @ 07:21:30
Har ingen skrivlust. Det känns lite tråkigt med tanke på hur skönt det kan vara att bara skriva av sig. Sitter och dricker kaffe inför skolan nu. Har faktiskt turen nog att få åka in i samma veva som mamma, vilket betyder skjuts! Slippa de jäkla bussresorna liksom..

Helgen som gått var ganska lugn. I fredags var jag ensam i lägenheten, chillade och kikade på film. På lördagen blev det fest med Fredrik, Terese, Jimmy, Niklas och så var det en till karl som jag än en gång inte minns namnet på.. Han var bra på att dansa iaf! Vi gick ut på august där det var rockkväll. Alla som hade rocktshirt fick komma in gratis, så därför tog jag med mig en varsin åt oss. Vi dansade ganska mycket och jag kan lova att jag var full!

När vi väl tagit taxi hemåt och jag går till lägenheten (Olle jobbade, så jag var ensam) och därifrån får jag blackout. Minns inte vad jag gjort, hur jag somnade eller någonting. Däremot vaknade jag med rocktshirten på mig, sjukt bakis. Upptäcker att jag lagat mat mitt i natten och skurit mig lite i fingrarna. Bacon och.... Något mer? Jag HOPPAS iaf att jag inte bara satt och slängde i mig bacon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0