Segaste tjejen någonsin! Har varit hur slut som helst hela helgen..

2011-09-06 @ 08:44:43
Den här helgen har varit riktigt underhållande! I fredags var jag hur trött som helst efter skolveckan, men på lördagen däremot så drog jag på förfest med Fredrik och Terese. Det var någon Niklas som höll i det hela, folk spelade fightingspel (tekken och något till som jag inte minns namnet på) och senare drog vi till August som hade house-tema!

Dansade som aldrig tidigare (nä nu ljuger jag. jag och Hannah dansade som dårar för någon vecka sen vi med!) med Terese men sen fick vi även med oss Fredrik och ... fan jag minns inte vad den andra killen heter :( Men han var dansglad och trevlig!


Tillbaks till verkligheten...
Nu är det inte långt kvar tills min buss mot forsa folkhögskola går. Regnet öser ned utanför, så jag kan inte påstå att det känns lockande att röra sig utåt. Igår var jag så himla dålig att jag sjukanmälde mig. Jag är frisk åtminstone, men igår var jag (tyvärr) bakis så in i.. Jag kunde knappt stå upp!

Blev bättre senare på kvällen och dessutom fick jag och Olle finbesök! Jimmy och Hannah kikade nämligen förbi en stund. De gick iväg en sväng men skulle komma tillbaka. Men under tiden de var borta så klagade Olle över huvudvärk och en fisblink senare så hade han tvärslocknat över hela sängen. Helt omöjlig att väcka! Men efter en hel helg av långa arbetspass så kan jag förstå honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0