Ansiktsbehandling och valborgsplanering

2012-04-27 @ 20:26:54
Ja den här skolveckan slutade inte direkt som jag tänkt mig, men jag orkar nog inte gå in på det mer än så. Idag har jag fått en ansiktsbehandling av min käraste mor i en sen födelsedagspresent. Det var planerat sedan i februari att vi båda skulle få en klassisk behandling och färgning av fransar och bryn. Men tyvärr så fick mamma bensinstopp mellan njutånger och iggesund så det blev bara en behandling för mig. Fan vad trist! Är det någon som förtjänar en behandling så är det verkligen mamma. Det var det enda jag kunde tänka på när jag låg där. Är tvärsäker på att jag skulle njuta bra nog mycket mer om bara hon också varit där. Jävla skit!

Imorgon blir det nykter utgång eftersom jag inte gärna dricker två dagar så nära inpå varandra. På Valborg däremot, ska flaskan fram, fan vad kul jag ska ha! Blir grillfest hos Norbeck med härliga människor, ser fram emot det som sjutton. Tur som fan att jag är ledig på tisdag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0