Hahahaha! Vad drömde du sen då?

2012-04-03 @ 08:53:15
En vecka tog det för dig att komma på att jag existerar. En vecka. Sen vet jag inte om det egentligen räknas att skicka ett sms mitt i natten där det står att det är synd att jag inte ligger bredvid dig, för du har inte visat det minsta intresset på att vilja se till att det blir av. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för att du ska inse att jag inte stannar för evigt om du ska fortsätta vara såhär nonchalant.

Nu tänker jag ge mig ut på en härlig morgonpromenad innan frukosten. Börjar inte förrän 10:00 idag nämligen. Jag och Lotta gick mellan 2-5 km varje dag förra veckan och har fortsatt med det den här veckan. Fan vad skönt det är! Längtar otroligt mycket efter varma sommarkvällar nu kan jag lova.

Måste även berätta att jag fick alla rätt på provet i SO också. Det kändes fan bra med tanke på att jag knappt läst igenom skiten! Det var jag och en till som fick alla rätt men resten fick också godkänt så jag antar att provet var relativt lätt egentligen. Bara det att det fanns hur mycket som helst att läsa i häftet medan knappt hälften togs upp på provet.


Här är en bild från 50-talsfesten i fredags. Synd att jag och Lotta glömde ha en liten egostund bara! Hann inte få några bra bilder alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0