Herregud, får man lov att må så bra?!

2012-04-28 @ 15:48:02
Idag har jag verkligen känt mig på bra humör! Jag vaknade i tid utan väckarklocka, kände mig glad redan från första vakna stunden och så passade jag på att dra med mig Eimi på en uppfriskande promenad. Kan man må bättre än såhär? Jäklar vad det känns skönt att se så ljust på allting. Detta har jag sett fram emot så länge jag kan minnas!

Ikväll ska jag, Carro och förhoppningsvis både Jesper och Eimi dra på hogges och dansa! Denna kvällen blir nykter för min del, så att jag ska orka med måndagens bravader, men det kommer nog att bli otroligt roligt ändå. Ser fram emot att få dansa loss lite och bränna ännu mera kalorier för att sedan få sova som en stock och fortsätta promenera dagen därpå. Livet är fan skönt ibland! Jag är så jäkla glad att jag har så mycket underbara människor runt omkring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0