Det är ofattbart. Gör ont i hjärtat. Vet inte vart jag ska ta vägen!

2012-02-19 @ 20:59:44
Finner inga ord just nu. Kan inte tänka mig hur det känns för någon av er. Det jag känner är min egen sorg och den är stor. Jag känner verkligen med er och delar er sorg. Det är ofattbart att en så stark och fin människa kan tas ifrån oss. Tas ifrån er. Varför ska all orättvisa alltid straffa dem goda, fina och bästa människorna? De människor som inte gjort något ont alls?

Jag önskar att jag hade kunnat visa och berätta för dig hur mycket jag ser upp till dig. Du var en underbar kvinna, full av kraft. Det borde inte ha varit din tur nu och jag kommer på mig själv med att tänka att jag hade kunnat gå istället för dig. Finner inga ord som kan beskriva hur jag känner mig just nu.

Vila i frid Anna, vi båda vet att du alltid finns kvar här med dina älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0