Det dåliga humöret börjar äntligen ge med sig nu.

2012-02-06 @ 21:44:23
Efter att ha varit hemma helt slut, med huvudvärk och otroligt svårt att sova sedan i torsdags så börjar jag äntligen återhämta mig från den här svackan. Det känns som om jag har kört slut på mig själv totalt och dom här dagarna hemma kändes verkligen nödvändiga!

Har fått kontakt med kvinnan som bor i närheten av forsa folkhögskola igen i alla fall och ska antagligen dit någon gång den här veckan!

Rambo som står strax utanför östanbräck har fettknölar precis där sadeln ska ligga och står därför utan motion just nu. Var dit för provridning förut men precis när jag kommer fram till stallplanen så slänger ägaren iväg ett sms och hör om vi inte ska ta det en annan dag eftersom han fortfarande var väldigt öm i knölarna. Jaha ja. Fick titta och klappa lite på honom istället också ska hon höra av sig om han blir bättre, så jag kan provrida. Annars har jag ett till alternativ, men den hästen står i ljusdal så det känns inte så himla lockande.

Just nu sitter jag och dricker kaffe. Antar att jag tänker spela lite skyrim (hähä, nörden) innan jag lägger mig, men egentligen hade jag gärna gjort något vettigare. Har inte energin till det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0