En helt okey dag!

2012-02-27 @ 23:28:01
Den här dagen har varit bättre än vad jag förväntat mig! Jag har varit med mina underbara tjejer och fått känna mig mycket gladare än vad jag gjort på ett bra tag. Har inte orkat göra speciellt mycket, men jag har i alla fall varit i skolan (i tid!). Dagen har gått lite för fort för att jag ska känna mig redo för sängen, men eftersom jag ätit mitt rosa lilla piller så borde tröttheten komma inom kort, haha!

Imorgon fyller jag tjugoett. Jag kan inte direkt påstå att det känns som något speciellt. Just därför har jag bestämt mig för att göra min dag speciell i alla fall! Har nämligen lyckats skrapa ihop de bästa människorna (nästan alla..) jag känner just nu och än så länge ser planen ut ungefär såhär;

Skola 10:00-15:00
Ha ihjäl lite tid på stan (ensam eller med någon vän, vet inte om någon kan eller vill ännu.)
Ev gå till Olle om jag inte kommer på något vettigt att göra 15:00-18:30
Middag med tjejerna ca 18:30?
Bio "War Horse" 20:15


En bild från i våras. Åh vad jag längtar efter värmen nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0