Nu är det mer eller mindre bestämt!

2012-02-16 @ 22:04:01
Ska börja rida två gånger i veckan hos Annika som har inackorderingsstall ca två km från forsa folkhögskola! Det är helt jäkla underbart att jag hittade ett sånt härligt ställe utan att ens behöva leta speciellt mycket.
Berättade i torsdags att jag skulle dit idag igen och det gick riktigt bra, faktiskt. Fick provrida ett arabiskt fullblod som endast blivit riden i 1,5 år om jag inte minns helt fel och hon var verkligen helt underbar! Supercool och lugn helt enkelt.
Har aldrig ridit bettlöst förut, men jag kan inte påstå att det var så "läskigt" som jag föreställt mig. Trodde att jag skulle förlora kontakten med hästen men inte då, det gick så fint så!

Ska dit nästa gång igen om en vecka är det tänkt. Ser redan fram emot ännu en ridtur! Ser till och med fram emot att känna värken i muskler jag glömt bort att jag har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0