Hämtade ut mitt paket idag men det blev inte riktigt som jag tänkt mig..

2012-01-31 @ 20:13:54
Den som packat mina grejer har gjort ett ganska stort misstag. Han eller hon har nämligen packat ned ett par väldigt högklackade, svarta pumps som jag inte är ett dugg intresserad av och som dessutom inte är värd lika mycket pengar som de stövlar jag betalat för. (Flera hundra kronors marginal) Har slängt iväg ett mail nu och ska skicka tillbaka skiten. Fan vad tråkigt alltså! Halsbandet däremot stämmer väl överens med beskrivningen och är sjukt snyggt.

Känner mig väldigt förvirrad av en speciell karl som finns i min umgängeskrets eftersom han sagt till en av mina vänner att han har känslor för mig. (Läs: Kär, tror dock snarare att det handlar om en förälskelse i så fall) Jag förstår inte hur han kan tro att jag har något intresse av honom efter att han har raggat på precis alla mina vänner redan. Men nu förstår jag att han måste ha menat allvar då han frågade om han inte fick äta middag med mig eller åtminstone göra något annat än att festa tillsammans. Men nä. Jag har inget sånt intresse för honom och vet inte riktigt vad jag borde göra..
Och nej, han läser inte min blogg så jag skriver inte detta för att slippa konfrontera honom.


Dem flesta vet väl redan vem det är jag vill vara med och fortfarande träffar, även om vi inte har något förhållande för tillfället. Det finns liksom vissa anledningar till att det är så.


Här är en smygtitt på mitt hår också. Klippte mig igår och ska färga mitt hår i en röd-brun nyans en gång till innan det är färdigt. Funderar även på att färga en ännu rödare nyans i framtiden. Blir bättre bilder sen och då tänker jag inte vara osminkad heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0