Varför måste jag vara så himla trött hela tiden..?

2012-01-21 @ 19:55:05
Jag har ingen ork till någonting. Är dunderförkyld, har mycket som måste göras och orkar fan knappt ens stiga upp ur sängen på mornarna. Vad sjutton ska jag göra för att hinna ladda batterierna? Jullovet räckte uppenbarligen inte och nu sitter jag här. Mitt i smeten igen. Mitt i en termin. Längtar redan till nästa ledighet. Inte hinner jag vila ut på en så kort helg i alla fall.. Speciellt inte när jag ska vara så himla sjuk hela tiden. För att inte tala om all oro, rädsla och sorg som envisas med att suga ur all min kraft.

Kan det inte bara få gå lite bra för mig, någon gång..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0