Bara för att skriva litegrann

2012-03-19 @ 18:48:55
I fredags var jag på begravning. Det var jättefint men förstås sorgligt alltihop. Senare på kvällen blev det några glas vin tillsammans med ett par människor som var med under dagen, men även ett par till som jag aldrig träffat.
På lördagen var det meningen att jag skulle ut med tjejerna, men det blev aldrig av för min del eftersom jag kände mig så sliten efter fredagen. Kände inte riktigt för att dra ut på krogen heller, så jag stannade hemma och vilade.

Idag har jag pysslat litegrann med min råtthemsida. Har skrivit om en del texter och lagt till mer information eftersom jag har lärt mig ännu mer, men nu vet jag inte vad jag ska fördriva tiden med mer. Antar att det är därför jag sitter här och döskriver, trots att jag inte riktigt vet vad det är jag borde skriva. Har inget vettigt att skriva här ändå!

Någon gång under kvällen tror jag i alla fall att jag ska ta en buss tillbaka till forsa så att jag kan ta mig upp i tid till skolan. Får inte bli som imorse i alla fall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0