Strejkar lite: Låter bli att skriva först

2012-03-27 @ 21:52:36
Tänker sitta och vänta faktiskt. Den här gången tänker inte jag vara den som alltid hör av mig först till dig. Nu är det faktiskt din tur att visa någon form av intresse av mig, för det är faktiskt inte roligt när det känns som om du inte vill ha något med mig att göra. Vi får väl se hur lång tid det tar innan du hör av dig till mig. Tre dagar har nu gått sedan jag sist såg dig och senaste månaderna så har jag varit den som kontaktat dig. Dags för en förändring, eller ingen kontakt alls.

Den här veckan har startat fint. Gick fyra km igår och fyra km idag. Fan vad skönt det är att röra på sig! Tänker fortsätta att powerwalk:a varje- eller åtminstone varannan dag. Tror att jag tänker försöka utnyttja gymmet som finns här på skolan också, men huvudsaken är att jag mjukstartar så att jag inte tröttnar för fort. Det är bättre att ta det i en takt som jag känner att jag verkligen orkar med, än att jag kör hårt i någon vecka och sedan tröttnar.

Nu blir det nog lite plugg och sedan ska jag sova. Tabletten börjar nog ta mig sjutton verka nu, så jag kanske borde lägga mig direkt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0